niedziela, 7 kwietnia 2013

Mój pomysł.

HEJ MIŚKI!
W mojej kochanej główce roi się od pomysłów. Ostatnio pojawiła się wizja dalszej akcji World Second Chance, a więc mam boski pomysł. Mianowicie: wiecie, że reklama dźwignią handlu, nieprawdaż? A co reklamuje się najlepiej? Sławy! Mam taką swoją ideę, w której pojawia się przystojny gangster, ale to dopiero w dalekiej przyszłości. Pomimo to, chcę znać Waszą opinię. Zapewne Belieberkom się to spodoba, ale chcę znać opinie wszystkich. Myślałam o tym, by jeden z bohaterów miał na imię Justin Bieber. Samo pojawienie się tego nazwiska wywołuje nagły wzrost wyświetleń. Nie zrozumcie mnie źle. Można upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. Po pierwsze Juju bardzo pasuje do tej postaci, a przynajmniej wnioskuję to z jego powszechną opinią, jeśli chodzi o opowiadania fanficion, których jestem zagorzałą fanką. Po drugie, więcej osób trafi do moich skromnych progów. Jest jeszcze jeden plus. Miałam fajny pomysł na kolejne opowiadanie, ale mam obawy do tego, że znów nie będę wyrabiać. Jeśli w drugiej części WSC pojawi się JB to uda mi się oba połączyć.

To jak: pisać drugie? czy może zostać przy tym i połączyć oba?
PROSZĘ POMÓŻCIE!
Wasza Candice xoxo 

3 komentarze:

  1. Justin - przystojny gangster? Dla mnie świetnie. Łącz :) xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Na samym początku pragnę podziękować za miły komentarz na moim blogu :) Cieszę się, że podoba ci się to co pisze. No cóż, ostatnio miałam wiele sytuacji wskazujących na to, że ktoś wkrada się na moje konto na zapytaj, bądź pisze ze swojego konta oferując pomoc i podając przy tym link mojego bloga, nie mam pojęcia o co w tym wszystkim chodzi. Tak czy siak, nie wykonuję grafiki i kompletnie na tym się nie znam, mogę polecić ci jedynie świetną szabloniarnię z której mam szablon. Na szabloniarni tej można składać zamówienia, ale autorki bloga dodają też wolne szablony, które może skopiować każdy, bo reszta to te na zamówienia, polecam ci tę szabloniarnię - może skorzystasz z niej :) Szablonownica.blogspot.com Co prawda nigdy nie podaję źródła, z jakiego mam szablon... ale czasem moge zrobić wyjątek ;*

    PS. Wiesz kto pisał, że niby oferuję pomoc ? Nick tej osoby, link do pytania, profilu, cokolwiek ? To byłaby wielka pomoc dla mnie :)


    Jak podoba ci się mój blog, może zaobserwujesz xd ?

    OdpowiedzUsuń
  3. JB zdecydowanie powinien się pojawić *__*
    zapraszam do siebie http://one-last-hug.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń