czwartek, 14 lutego 2013

WALENTYNKI ! ♥

Hej wszystkim zakochańcom i tym czekającym aż miłość przybędzie! (ja należę do tych drugich xD)
Mam nadzieję, że jesteście obsypane prezentami i walentynkami!
Też mam coś dla Was. Podczas czytania przeboskiej książki "Delirium", natknęłam się na dwa wiersze o miłości, chciałabym Wam jeden sprezentować. Oto on:

Elizabeth Barrett Browning
,,JAK CIĘ KOCHAM ?".

Jak cię kocham? Poczekaj - wszystko ci wyłożę.
Kocham do dna, po brzegi, do samego szczytu
Przestrzeni, w której dusza szuka krańców bytu
I łaski idealnej, ginąc w tym przestworze.
Kocham cię tak przyziemnie, jak tylko zejść może
Głód; przy świeczce i w słońcu, gdy sięga zenitu;
Tak śmiało i tak czysto, jak ktoś, kto, Zaszczytu
Nie pragnąc, broni Zasad wspartych na honorze.
Kocham cię całym żarem, który niosłam w piersi,
Miłością, jaką we mnie niegdyś tylko święci
Budzili - kocham wszystkim, co cieszy i boli.
Tchem, łzą, uśmiechem, życiem ! - a gdy Bóg pozwoli,
Będę cię nawet mocniej kochała po śmierci.
Wiecie, że św. Walenty jest też patronem psychicznie chorych? A więc wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Psychopaty i oczywiście z okazji Walentynek!
♥♥♥♥
Buziaki,
Wasza Candice :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz