niedziela, 20 stycznia 2013

Liebster Awards

Szczerze? Nie spodziewałam się, że ta cała akcja nadal trwa. Nie znam się. Na moim pierwszym blogu również zostałam nominowana, więc tak serio nie chce mi się w to znów bawić, tyle jest wspaniałych blogów i jeśli w tym całym zamieszaniu zapomniałabym, któregoś nominować czułabym się okropnie. Oczywiście od tamtego czasu do mojej listy czytelniczej doszło wiele blogów, zapewne wiecie o mojej aktywności, ponieważ pod każdym postem, który czytam (praktycznie rzecz biorąc) zostawiam komentarz.
Biorąc pod uwagę to, że lubię odpowiadać na pytania, tym razem też to zrobię. Zostałam nominowana przez Alleya za co gorąco dziękuję :***
Oto pytania i moje odpowiedzi ;] (z góry przepraszam jak się rozpiszę, mam do tego tendencję xD)

W jakiej tematyce czujesz się najlepiej, gdy piszesz?
Z reguły to, co piszę musi zawierać wątek miłosny, no cóż już tak mam. Reszta natomiast ma urozmaicenie, ten blog prowadzę, że tak powiem 'z domieszką magii', której narazie jest nie wiele.
Jaka muzyka inspiruje cię do pisania?
Hmm... od razu mówię, że słucham wszystkiego: rapu, reggae, pop, rock, czasem zdarza się metal. Po prostu znajduję jakąś piosenkę i nie ważne jakiego jest gatunku, ważne, że mi sie podoba. Często jest tak, że jak piszę to właśnie słucham muzyki. Co jakiś czas uaktualniam swoją playlistę, bez muzyki ani rusz ;]
Czy myślisz, że praca pisarza jest twoim powołaniem, jeśli tak, to, dlaczego?
Z powołaniem bym nie przesadzała. Mam słomiany zapał, ale zważając, że mój jeden blog funkcjonuje już pół roku, jestem z siebie dumna, robię postępy. Mam nadzieję, że dalej będę miała pomysły, w sumie to jest najważniejsze. Tu pozwolicie, że przytoczę fragment moich własnych słów:
Chcę być z siebie dumna częściej.
Czytając to co piszę, czuć ciepło gdzieś w sobie,
Czuć, że piszę dla kogoś, ale właśnie o sobie.
Przelać uczucia na kartkę papieru,
Schować gdzieś w szafce bądź ulec natchnieniu
I pisać wciąż dalej, dla ludzi, dla siebie.
Dążyć do tego, że kiedy będę już w niebie,
Tu na dole będą o mnie pamiętać,
Ciągle wspominać co napisałam
i to co w sercu niegdyś miałam.
 

Jaki blog/opowiadanie najbardziej utkwiło ci w pamięci?
Blog 'sylvera' pt."Napisz mi scenariusz perfekcyjnej miłości z tobą w roli głównej" Jeśli dobrze mówię. Niestety opowiadanie już dobiegło końca, ale bardzo mi się podobało i śledziłam je na bierząco ;]
Twoja ulubiona ekranizacja książki, którą czytałeś/aś?
Hmm... "Ostatnia piosenka" Nicolasa Sparksa. Książka bardzo mi się podobała, pamiętam, czytałam ją jak siedziałam w pokoju na kolonii ;] Podczas oglądania filmu zawsze się wzruszam ;]
Jaki jest twój ulubiony cytat?
Trudno wymienić jeden, ale pierwszy który mi przychodzi na myśl:
"Może wcale nie musi Cię kochać cały świat, wystarczy jedna osoba" ~Kermit
oraz moje słynne:
"Do sukcesu nie ma windy, trzeba iść schodami" ~Emil Oesch
Jeśli miałbyś/abyś wybrać znanego autora, do którego byś chciał/a się upodobnić, to, kogo być wybrał/a
Kurde, kolejne trudne pytanie. Myślę, że do Stephenie Meyer albo Lisy Jane Smith
Co lepiej ci wychodzi w pisaniu: opisy, czy dialogi?
Zależy, ale myślę, że opisy. Mama uważa, że umiem lać wodę, więc opisy są zazwyczaj obszerne xD
Powiedz coś na temat, tego, co opisujesz na blogu. * jak powstało, o czym piszesz i dlaczego*
Ten blog powstał z przypadkowej inspiracji, że tak powiem. Czytając opowiadanie Alury A.M. pomyślałam: Dlaczego by nie spróbować pisać czegoś ze szczyptą fantazji? Zaczynałam pisanie od takich fantastycznych historii, które przyznam się były klapą, jeśli teraz na to spojrzeć. Mam więc taki sentyment do opowiadań fantastycznych. Narodził się we mnie pomysł dość oryginalny, a przynajmniej tak myślę, ponieważ jeszcze się nie spotkałam z opowiadaniem, które na wstępie uśmierciłoby główną bohaterkę xD Teraz mam zastój weny, ale myślę, że sobie poradzę ;]
Masz marzenie? Jakie? *to pytanie możecie pominąć, jeśli nie chcecie odpowiadać:)*
Marzenie moje może nie jest oryginalne i Ci, którzy śledzą moje wspisy zapewne je znają. Chciałabym, żeby moje opowiadanie odniosło sukces. O wydaniu książki narazie nie myślę, bo to co piszę zostawia wiele do życzenia, ale mój wiek raczej mnie usprawiedliwia.
Skąd taki, a nie inny adres twojego bloga?
Chciałam, żeby od razu było wiadomo czyi jest blog stąd wzięło się 'candice', 'returns" natomiast oznacza 'powrót', a że blog nosi nazwę "Magic Return" to jakoś tak wyszło (teraz tak patrzę i nie wiem skąd wzieło mi się 's' na końcu, ale niech tak zostanie, nie będę robić zamieszania ;])

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za odpowiedzi na moje pytania^^ Wiem, że nie byłyt idealne, jak nie głupie, ale bardzo się cieszę, że zdołałaś na nie odpowiedzieć, bez załamania nerwowego^^
    Oj! I życzę weny! Jak nie wróci, przyślę ci mojąXD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, mam nadzieję, że nie będziesz musiała wysyłać mi swojej weny :** O i pytania na prawdę były interesujące, aż miło się odpowiadało ;]

      Usuń
    2. Ja też mam taka nadzieję:)
      Ps. Nowy u mnie. Zapraszam^^

      Usuń
  2. A ja byłam pewna, że to miało znaczyć "Candice powraca" :D No. Zabieram się za opowiadanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to też :D
      wiesz Wielki Powrót Candice!
      No dobra może nie taki wielki xD

      Usuń